هوا بس ناجوانمردانه گرم است! :|

کاش میرفتم یه گوشه حیاط...

کز میکردم کنج دیوار...

زیرآفتاب داغ...

و آروم آروم آب میشدم...

تا حداقل دلت میسوخت برام...

ومیومدی دستمو محکم می گرفتی...

ومیبردیم هرجایی که خودت میری...

هرجایی که توش آرامش تو باشه...

واحساسی مبهم وشیرین بینمون درجریان باشه...

آه...

کاش وقتی صدات میکنم بشنوی...

کاش انقد کم طاقت نباشم...

کاش هوا انقدر گرم و آزاردهنده نبود...

 

+یه حس بی رحم هست...که انگار منو رها کردی...آه...



نظرات شما عزیزان:

Reyhane
ساعت15:44---20 خرداد 1393
آه…

سلام بعد از مدت ها من اومدممممممم
پاسخ: چه عجببببب! :)))))))


alias
ساعت12:23---29 ارديبهشت 1393

پاسخ: :)


ملیکا
ساعت21:02---22 ارديبهشت 1393
آیا من می تونم کامنتت رو از حالت خصوصی در آرم ؟! : )


دوس دارم بمونه خُب. ؛؛)
پاسخ: بعلههههههههههههه که میتونی... :)


maryam
ساعت13:38---22 ارديبهشت 1393
بعله دیگه بعضی وقتا جواد بازیم حال میده
پاسخ: آرههههههه...اصن یه فازی میده! :)))))))


maryam
ساعت12:54---21 ارديبهشت 1393
بسه دنیا دیگه بسه تو دیگه کار نده دستم من به ساز تو میرقصم تو بزن تا من برقصم

طاقت و صبر و قرارم دلم و یار و دیارم همه چیم رفته ز دستم تو بزن تا من برقصم
پاسخ: چقد جواده شعره! :))))))))))))) :]]]]]]]]]]]]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393 | 13:31 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.